Persoonlijke verzorging

Hulp nodig bij het opstarten of juist afsluiten van de dag? Een kort zorgmoment of juist wat meer tijd nodig… alles is mogelijk.

Begeleiding

Graag een keer naar een feestje of mee op een uitstapje maar heeft u hulp nodig? Ik zorg er graag voor dat u optimaal geniet van die speciale dag. Maar ook begeleiding in de dagelijkse gang van zaken thuis behoort tot de mogelijkheden.

Palliatieve zorg

Rustig thuis kunnen zijn in die laatste fase van het leven. Aandacht voor kwaliteit en comfort. zolang als nodig. Dag en nacht! 

Omdat je soms hulp nodig hebt ……

JUUL ZORGT

WAT VOOR ZORG KAN IK U BIEDEN?

Mijn unieke aanpak

 

Mijn ervaring in de verschillende vormen van ouderenzorg maakt mij breed inzetbaar. Hulp en begeleiding bij dementie, dagelijkse verzorging of de intensievere zorg zijn voor mij bekend terrein. Al is elke persoon en situatie uniek en vraagt iedereen zijn eigen benadering. Eigen regie, respect en empathie zijn daarbij voor mij belangrijke sleutelwoorden.

 

Persoonlijke verzorging: hierbij kan het gaan om een kort zorgmoment, u heeft hulp nodig om de dag goed op te starten of juist af te sluiten, een kort controlemoment tussen de middag of medicatie die gegeven moet worden. 

 Maar ook meer complexe dagelijkse zorg kan ik bieden. Denk daarbij onder andere aan: stomazorg, sondevoeding, katheter zorg, wondzorg en diabetes zorg.

Begeleiding: meegaan naar een feestje of uitstapje kan lastig zijn als u hulp nodig heeft en daar uw naasten niet mee wilt belasten. Ik kan u begeleiden en de hulp bieden die u nodig heeft. Maar ook het begeleiden bij boodschappen doen, koken of andere zaken zijn mogelijk. Persoonlijke begeleiding kan ook fijn zijn om de dag voor iemand met dementie in de structuur te houden. Ik ben in het bezit van een ruime auto, dus het maken van uitstapjes behoort tot de mogelijkheden. 

 Palliatieve zorg: de laatste fase van het leven is een intense, verdrietige maar ook waardevolle tijd waarin alle aandacht gericht moet zijn op de client. Kwaliteit en comfort voor de client moeten hierbij voorop staan. Maar er moet ook tijd en ruimte zijn voor de mensen die dichtbij de client staan. Aandacht die kan bestaan uit luisteren, het overnemen van praktische taken of gewoon het er zijn.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hoe ga ik meestal te werk?

w

Telefonisch contact

Als eerste inventarisatie wat uw zorgvraag is.

We maken een afspraak

Ik kom bij u langs om uitgebreid door te nemen wat uw wensen en behoeften zijn in uw zorgvraag. Ik kan hierbij direct aangeven wat de mogelijkheden van mijn kant zijn.

Ik kom zorg brengen

Na de benodigde admistratieve afhandelingen kan de zorg starten!

Veelgestelde vragen

Wat zijn de werktijden die gehanteerd worden? 

Van te voren spreken we af wat de gewenste uren zijn en op welke momenten deze ingezet worden. Het is mogelijk om een “korte zorg” te plannen, bijvoorbeeld hulp bij douchen in de ochtend. Maar wanneer er behoefte is aan meer tijd kan dat ook, 12-uurs of zelfs 24-uurs zorg. Overdag of alleen gedurende de nacht. 

 

In welke regio werk ik?

 Voor de korte zorgvragen hanteer ik een kleinere regio dan voor een langere zorgvraag. Korte zorgvragen (tot 3 uur) kan ik bieden in de regio Arnhem/Nijmegen/Doetinchem. Voor de langere diensten is wat meer reistijd geen probleem. Bij een 12/24 uurs dienst zijn andere regio’s bespreekbaar. 

 

Wat zijn de tarieven?

Tarieven zijn in overleg te bespreken. Wanneer u afhankelijk bent van een PGB liggen de tarieven vaak vast. Daarnaast speelt de zorgvraag een rol. Een kort zorgmoment (tot 3 uur) is in de regel een hoger tarief dan een 12/24 uurs dienst. Bij nachtzorg wordt er onderscheid gemaakt tussen een actieve waaknacht of een slaapdienst. Het tarief spreken we voorafgaand aan de start van de zorg af en leggen we vast in het contract. Voor het inzetten van mijn auto voor vervoer tijdens de zorg zal een vergoeding van toepassing zijn.

Is er een klachtenregeling?

Ja, ik ben aangesloten bij Solopartners.

Hoe laat ik zien dat ik zorgprofessional ben? 

Ik ben BIG-geregistreerd verpleegkundige en voldoe aan de verplichtingen die hierbij horen. Ik ben aangesloten bij het kwaliteitsregister V&VN en zorg ervoor dat ik mijn punten hiervoor behaal. Ik beschik over een KvK-nummer en ben aangemeld bij een klachtencomissie. Ik heb een AGB-code die bij een PGB van belang kan zijn. Daarnaast ben ik in het bezit van een recente VOG. Indien gewenst kan ik mijn diploma’s ter inzage geven.

 

 

Is mijn privacy gewaarborgd?

Bij het behalen van mijn verpleegkunde diploma heb ik de eed afgelegd waarin ik beloof geen gegevens van aan mij toevertrouwde clienten te delen met anderen. Maar ook zonder die eed heb ik vertouwen hoog in mijn vaandel staan. Naam en adres gegevens zijn alleen voor mijn adminstratie en deze zullen niet met derden gedeeld worden. 

Neem contact op

Vul het formulier in of bel mij! je kan ook gewoon een e-mail sturen als je dat makkelijker vind. oid aan tekst

(06)20659615

Trompetstraat 4, 6922 KL Duiven

sylvia@juulzorgt.nl